Willem kreeg een taartje van Alain Van Den Bossche bij zijn afscheid in de Helix

Taart voor Willem
De Helix sluit de deuren en dus moet Willem Vandendriessche ook op zoek naar een nieuwe job. Maar om het afscheid wat draaglijker te maken kreeg hij een stukje chocoladetaart van een Belgisch wielerkampioen, als dat niet leuk is .
Wat een afscheid! Vandaag kwam Belgisch wielerkampioen Alain Van Den Bossche speciaal langs op mijn werk(Helix) met een heerlijke chocoladetaart. “Een prachtig gebaar voor de jarenlange babbels tijdens zijn trouwe wandelingen. Het deed me enorm veel deugd! Nu De Helix de deuren sluit, neem ik afscheid van deze vertrouwde plek. De telefoonnummers zijn uitgewisseld om contact te houden, en ik ben helemaal klaar om in Gent aan een nieuw hoofdstuk te beginnen. Bedankt voor de mooie jaren”, besluit Willem
Zoeken
Meer Nieuws
marc colpaert | 24 jun 2026
marc colpaert | 24 jun 2026
marc colpaert | 23 jun 2026
marc colpaert | 22 jun 2026
marc colpaert | 20 jun 2026
Commerciƫle partners, advertenties en vacatures
marc colpaert | 18 jun 2026
marc colpaert | 18 jun 2026
marc colpaert | 15 jun 2026
marc colpaert | 12 jun 2026
marc colpaert | 10 jun 2026
marc colpaert | 07 jun 2026
marc colpaert | 06 jun 2026
marc colpaert | 06 jun 2026
marc colpaert | 03 jun 2026
marc colpaert | 02 jun 2026
marc colpaert | 02 jun 2026
marc colpaert | 29 mei 2026
